איך לרהט נכון את הבית?

איך לרהט נכון את הבית?

כיצד לבחור את הריהוט המתאים שישדרג את מראה הבית ולא יימאס גם אחרי תקופה ארוכה? הטיפים הבאים יעזרו לכם לעשות סדר בכל מה שחשוב

רכישת ריהוט חדש יכולה להפוך ממטלה מייגעת לפעילות מהנה, אבל כדי ליהנות מהתוצאות שלה כדאי להקדיש מחשבה לפני ההגעה לחנות. כך תרהטו נוח, מדויק, אופנתי ובעיקר – מתאים לצרכים שלכם. 

  • זכרו שאולמות התצוגה הם לא הבית – אלא אם גודל הסלון או חדר השינה שלכם תואמים לשטחה של חנות הרהיטים, אינכם יכולים לצפות שהרהיט שרכשתם, בין אם מדובר בספה חדשה, ארונות הזזה או פינת אוכל, ייראו בדיוק אותו הדבר גם במיקומם החדש. כדי להימנע מעוגמת נפש הגיעו עם מידות מדויקות של השטח הפנוי, וחשבו היטב היכן להציב את הרכישה החדשה. ארונות 4 דלתות הם פתרון אחסון נפלא, אבל האם תוכלו להיכנס אל חדר השינה בנוחות אם תציבו בו את הארון שבחרתם או שאולי הוא יחסום חלק מהמעבר? ייתכן שתוכלו להציב אותו בנקודה אחרת בבית כדי להתגבר על האתגר?
  • אל תפחדו לחשוב בחלקים – אם נוכחתם לגלות שהספה הגדולה לא תתאים לסלון שלכם, זה לא אומר שכבר לא תוכלו ליהנות מאותה כמות של מקומות ישיבה. החליפו ספה גדולה בספה קטנה יותר וכורסה או שתיים, אותן תוכלו להציב באזורים שונים בחדר. הפתרון הזה ימנע מעומס של פריטי ריהוט בנקודה אחת, ובמקביל יאפשר לכם לארח את כל האורחים ללא בעיה.
  • נצלו היטב כל רהיט – אם כבר דיברנו על מקום, חשוב לזכור שרהיטים אמנם תופסים מקום אבל יכולים גם לעזור ליצור אותו. חשבו על כל רהיט בתור פתרון אחסון, גם אם הוא לא נראה ככה ממבט ראשון. אף רהיט לא יהיה יעיל כמו ארונות 4 דלתות למשל, אבל עדיין תוכלו לבחור בספה עם תא אחסון או בשולחן שניתן להסיר את חלקו העליון כדי לשמור בתוכו כרית או שמיכה. 
ריהוט נכון
ריהוט לניצול נכון של שטח הבית
  • הזיזו – כשמדובר ברהיטים שיכולים לשמש אתכם בחלקים שונים בבית, כמו למשל שולחן אוכל שיכול להתרחב כדי לארח את כל המשפחה, העדיפו כזה שקל להזזה. כך תהיו בטוחים שהשולחן ישמש אתכם בכל אירוע, ושהוא לעולם לא יעמוד בדרככם. גם רהיטים שאינם מיועדים להזזה, יכולים לחסום את המעבר. (מתי לאחרונה נאלצתם להמתין כשמישהו פותח מגירה?) כדי להימנע ממצב בו דלת הארון מפריעה לכם, העדיפו ארונות הזזה על פני ארונות עם דלתות שנפתחות קדימה.  
  • אפשרו לרהיטים להתכתב זה עם זה – זה נכון שכיום כבר אין חובה לרכוש סט זהה וניתן להתפרע עם ספה בצבע שלא תואם לכורסה, אבל כדאי בכל זאת להשאיר חוט מקשר בין הרהיטים שלכם. זה יכול להיות למשל בחירה בידיות בגוון דומה, או שימוש באביזרים כמו כריות הספה בצבע שיתאים ליתר הריהוט.
  • חשבו על טרנדים בחוכמה – מדי עונה ניתן לראות רהיט או שניים שבולטים בעיצוב הייחודי שלהם והופכים ל"פריט החובה" החדש בכל בית. עצרו לפני רכישה של פריטים כאלה ושאלו את עצמכם: "האם אני באמת אוהב את הרהיט הזה? האם הוא מתאים לבית שלי?"
Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *