צ'ק ליסט לחדר תינוקות מושלם

צ'ק ליסט לחדר תינוקות מושלם

רוצים להיות בטוחים שלא שכחתכם כלום? אלה הדברים שאף חדר לתינוק לא יהיה שלם בלעדיהם

חדרי תינוקות נבדלים זה מזה בגודל, בעיצוב ובסוג הצעצועים שהורים בוחרים להכניס, אבל ישנם מספר פריטים שתוכלו למצוא ברובם. חדר לתינוק אמור להכיל (כמעט) את כל מה שנחוץ כדי לטפל ברך הנולד, ולא מפתיע שהורים רבים מסתבכים אל מול הרשימה הארוכה. בין אם זכיתם בבן או בבת וללא קשר לגוון העיצובי של הבית, ריכזנו עבורכם את החפצים שפשוט אי אפשר לוותר עליהם:

עריסה

למרות שהיא מיועדת לשמש את התינוק רק לתקופה קצרה, הורים רבים בוחרים שלא לוותר עליה. היתרון הבולט של עריסה הוא שניתן להעביר אותה ממקום למקום, כך שתוכלו להיות רגועים מאחר שהתינוק יהיה על ידכם בכל רגע.

חדר תינוקות בנים

מיטה ומזרן

בחירת המיטה היא אחת מההחלטות העיקריות שיעמדו בפניכם. טרם הרכישה חשוב לבדוק שהמיטה עומדת בכל התקנים, עשויה מחומרים מתאימים ושכל החלקים שלה – החל מהסורגים ועד לגלגלים, מעוצבים כך שהתינוק לא יסתכן בנפילה או בחבלה. שימו לב שקיימת התאמה מלאה בין המיטה למזרן, מאחר שכל רווח עלול לסכן גם הוא את התינוק.

 שידת החתלה

שידת החתלה צריכה להיות נוחה ובטוחה, עם מספיק מקום עבור התינוק ועם מעקה בטיחות שיכול למנוע נפילות.

 בייביסנס

הבייביסנס מיועד לספק מענה לסיכון של הפסקת נשימה, מה שהופך אותו למוצר חובה בהרבה חדרי תינוקות. חיישני המכשיר שמתחת למזרן בוחנים את הנשימות של התינוק ומפעילים התראות במקרה של נשימה לא סדירה, שמיידעות את ההורים באופן מיידי ומעירות גם את התינוק עצמו.

מוצרי בד

נוסף לבגדים אותם תלבישו לו ביומיום, התינוק שלכם יזדקק למוצרי טקסטיל שונים למיטה (סדין, שמיכה, ציפה), למגבות וכדומה. בחרו היטב את סוגי הבדים טרם הרכישה. ייתכן שתרצו להוסיף גם מוצרים נוספים כמו וילונות לחדר.

כורסת הנקה

בכורסה הזו כנראה שתבלו לא מעט שעות, כך שחשוב לבדוק היטב שהיא נוחה ומתאימה לצרכים שלכן. למרות שמפתה לבחור בכורסה שתתאים למוטיב החדר ברמה העיצובית, חשוב תחילה להבין אם היא אכן שמישה ונעימה כדי שלא תהפוך לפריט שסתם תופס מקום. כורסאות הנקה נבדלות זו מזו בסוג הבד וחלקן כוללות גם תוספות כמו גב מתכוונן. המפתח הוא לנסות כמה שיותר כדי למצוא את האחת. 

אינטרקום

לכל הורה חשוב לדעת מה התינוק שלו עושה בכל רגע נתון. חדר לתינוק לא מחייב אתכם להישאר מחוץ לעניינים, מאחר שתוכלו להישאר עם אצבע על הדופק באמצעות שימוש באינטרקום. כיום המכשירים מגיעים עם אינספור אפשרויות, כאשר לחלקם יש מצלמה שמתאימה גם לראיית לילה ואחרים אפילו מאפשרים לדבר אל התינוק מרחוק. האח הגדול גרסת הבייבי, או במילים אחרות – מוצר חובה. 

Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *