מה עושים בשבת? קבלו רשימת רעיונות

מה עושים בשבת? קבלו רשימת רעיונות

השבת היא יום מצוין לבילוי עם המשפחה, אבל אם לא נחשוב על רעיונות טובים לבילוי נמצא את עצמנו בגן השעשועים הקרוב לביתנו במקרה הטוב, או מחופרים עמוק על הספה במקרה הפחות טוב. כדי שיהיה לכם קל יותר למצוא מה לעשות בשבת ערכנו עבורכם רשימת רעיונות.

שבת קיצית היא הזדמנות מצוינת לארוז את בני המשפחה, להצטייד בצידנית עמוסת כל טוב ולצאת לחיק הטבע. במדינת ישראל שפע פינות חמד שיספקו לכם תנאים אידיאליים לפיקניק קסום. אם אתם מעוניינים להישאר באזור המרכז תוכלו לבחור בפארק הלאומי או בפארק הירקון, שם תמצאו מרבדי דשא אינסופיים ומתקנים לרוב. באזור הצפון הקרוב תוכלו לבחור בנחל השופט, שמהווה אתר אטרקטיבי למשפחות, ובכיוון דרום תוכלו לבחור בפארק בריטניה רחב הידיים.

 

דרום אדום

החל מאמצע החורף תוכלו ליהנות מהפריחה המרהיבה באזור הדרום, אותה מקובל לכנות דרום אדום. בנוסף לפריחה המיוחדת תוכלו למצוא באזור גם אטרקציות שונות כמו השכרת אופניים בקיבוץ בארי, מטווח דימוי ירי במטווח ניר עם או ביקור חוויתי במכוורת יד מרדכי.

פריחת כלניות

טיולים

רובנו חיים במרחב עירוני, ונעים כל הזמן על הציר של בית, עבודה וסידורים. שבת היא הזדמנות מצוינת לצאת לטיול בחיק הטבע, שם תתנתקו מהמרחב הרגיל ותיפתחו למרחבים. אם מתחשק לכם להרחיק צפונה תוכלו לטייל בנחל קדש, מסלול שמשקיף על עמק החולה הקסום וכולל גם את סיפורה המרגש של מצודת כ"ח. המסלול מיועד למיטיבי לכת, ומתאים למשפחות, יחידים, או זוגות שרוצים להתחבר לארץ ברגליים.

אם הגעתם לאזור, אבל טיול רגלי לא מדליק אתכם, תוכלו לבחור אחת מבין מתוך שלל אטרקציות שיש באזור. טיול רייזרים הוא אפשרות נוחה לראות את השטח והנוף בלי לאמץ את הרגליים. הרייזר הוא מעין טרקטורון אותו אתם תנהגו בעצמכם, כאשר את הקבוצה יוביל מדריך שגם יספק הסברים והדרכות מעניינות.

 

שבת תל אביבית

אם במשך השבוע תל אביב מתפקדת כלב הפועם של העסקים בישראל, הרי שבשבת היא לובשת חג והופכת לפנינה תיירותית. בעיר תמצאו שפע אטרקציות 1+1 שמתאימות לזוגות, משפחות ולקבוצות. תוכלו לטייל בנווה צדק, השכונה היהודית הראשונה שיצאה מחוץ לגבולותיה של יפו. אם תבחרו בסיור עם הדרכה תשמעו סיפורים מרתקים על השכונה ותתחברו לעברה המפואר. כדאי לשלב בסיור בשכונה גם ביקור באניטה, גלידריית בוטיק שתגרום לכם לחייך בהנאה ובפה מלא גלידה.

 

נמל תל אביב

אפשרות נוספת ומומלצת מאוד לביקור בתל אביב היא נמל תל אביב. הנמל נמצא בצפון העיר, סמוך לרידיניג, ומציע בילוי מהנה לכל המשפחה. במקום מסעדות ובתי קפה רבים, ומתחם רחב שיאפשר לכם טיול מהנה סמוך לים. הנוף, האווירה, והשמש הטובה יאפשרו לכם להירגע בכיף ולבלות בכיף.

נמל תל אביב

קמפינג בחוף פלמחים

שבת היא הזדמנות מצוינת לקמפינג על חוף הים. חוף פלמחים נמצא מעט דרומים לראשון לציון, ומציעה שמורת טבע, חוף ים מדהים והזדמנות מצוינת לקמפינג על החוף. בדרך לחוף תוכלו לעבור גם בנחל שורק, במסלול בו תוכלו לצפות בבעלי חיים מגוונים בסביבת גידולם הטבעית.

 

הרי ירושלים

ירושלים הרים סביב לה, ואם אתם מחפשים טיול לשבת כדאי שתחשבו על הרי ירושלים. תוכלו לטייל בציר המעיינות שנמצא בסמוך למושב אבן ספיר, ואם מתחשק לכם טיול ארוך יותר תוכלו ללכת מעין חינדק שנמצא בכניסה לאבן ספיר, ועד לאתר הסטף. כדאי להשאיר מכונית בסיום המסלול, ולא, תצטרכו ללכת בחזרה את כל הדרך, או לחזור לרכב באמצעות טרמפים. אורך המסלול כשעתיים, ובמהלכו תיהנו מהרבה טבע, נוף ומעיינות נחמדים.

אחרי המסלול תוכלו להסתובב בשכונת עין כרם, ולבקר בכמה כנסיות ומנזרים כמו כנסיית יוחנן המטביל. בשכונה תמצאו גם את עין מרים, מעיין הנראה כמו מזרקה וכולל גם ניקבה סודית. על פי המסורת הנוצרית מהמעיין הזה שתתה מרים אמו של ישו כאשר הוא היה בבטנה, ומימיו נחשבים קדושים בעיניהם.

 

טיול ג'יפים במדבר יהודה

אם אדרנלין גבוה זה הקטע שלכם, כדאי שתחשבו על טיול ג'יפים אתגרי במדבר יהודה. טיול ג'יפים עם מורה דרך מוסמך יקח אתכם למקומות שאף אחד אחר לא יכול להגיע אליהם. כך תגלו פינות החמד של המדבר. בין שלל המקומות בהם מוצעים טיולי ג'יפים במדבר ניתן למנות את נחל צאלים, מצוקי דרגות ועוד.

אטרקציית ג'יפים

הצגות ילדים

אפשר לטייל עם הילדים בחיק הטבע או לבלות איתם במקומות מתישים שונים, ואפשר פשוט לקחת אותם להצגה מעניינת שתעשיר את עולמם ותגרום להם לצחוק ולשמוח. ברחבי הארץ מתקיימות הצגות ילדים רבות, ולכם נשאר לבחור את הצגת הילדים שמתאימה לילדים שלכם ולנסוע בכיף.

 

משחקייה וג'ימבורי

משחקייה מוצלחת היא פתרון מוצלח למשפחות שמעוניינות לצאת מהבית בשבת בבוקר. אם יש לכם ילדים קטנים, אין ספק שביקור במשחקייה יגרום להם כיף והנאה. בזמן שהילדים משחקים אתם תוכלו לשבת ולדבר על כוס קפה ועוגה. ברחבי הארץ משחקיות רבות, ואתם תבחרו את המשחקייה הקרובה לביתכם.

 

חדר בריחה

בטח שמעתם על הטרנד האחרון בתחום האטרקציות- חדרי הבריחה. חדר בריחה או אסקייפרום, הוא משחק בו המטרה לצאת מהחדר לפני שיגמר הזמן. המששתפים במשחק כלואים בחדר, וצריכים לפענח חידות ולמצוא את הדרך הנכונה לצאת מהחדר. קיימים חדרי בריחה שונים, המבוססים על קונספטים שונים. באזור המרכז תוכלו למצוא מאות חדרי בריחה שונים המציעים חוויה מהנה לכל המשפחה.

לפני שאתם בוחרים חדר בריחה, שימוש לב למספר המשתתפים שניתן להכניס לחדר. חדרי בריחה בדרך כלל מתאימים לבין 2 עד 6 משתתפים, אולם קיימים גם חדרי בריחה המתאימים למספר גדול יותר של משתתפים.

 

Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *