לצאת מהארון – לא מה שחשבתם

לצאת מהארון – לא מה שחשבתם

לכל אחד יש את הארון ממנו הוא צריך לצאת ולהתחדש. לעומת הארון האישי, הארון בו אנחנו רוצים להתמקד אינו ארון מטאפורי, אלא ארון פיזי המצוי בכל בית ומשמש לאחסון חפצים ובגדים. בכל בית יש ארון וטלוויזיה, אך האם חשבתם על שילוב בין השניים?

מהם ארונות קיר?

ארונות קיר הם ארונות הבנויים בהתאם לקיר הבית. קיימים סוגים שונים של ארונות שכאלה, חלקם בעלי דלתות, חלקם מהווים חדר ארונות בפני עצמם וחלקם עוד ארון בחלל. ארונות קיר יכולים להיות מעוצבים באופן אישי בהתאם לחלל, או מעוצבים באופן אחיד ועל ידי בחירה בארון המתאים לחלל הקיים ניתן להציב את הארון.

 

בעיית הטלוויזיה

אתם קוראים את המילים בעיית הטלוויזיה וחושבים שנעסוק בבעיה של צפיית יתר והתמכרות, אך אנחנו לא באנו לשפוט אתכם על כמות הטלוויזיה שאתם רואים, אלא דווקא לעזור לכם למקם את הטלוויזיה בביתכם בצורה נכונה.

כמעט בכל בית קיימת לפחות טלוויזיה אחת, כאשר בדרך כלל נמצא טלוויזיה בסלון ובחדרי השינה. אמנם כיום הטלוויזיות דקות יחסית, אך הן עדיין עשויות לתפוס מקום רב. כאשר הטלוויזיה מונחת על גבי שידה מיוחדת היא תופסת מקום על הקיר מלמעלה עד למטה. בנוסף, הטלוויזיה מגיעה עם סט חיבורים שלם ואביזרים שונים שאינם בעלי מראה אסתטי במיוחד.

טלוזויה 4k
איפה מאחסנים את הטלוויזיה החדשה?

מה עושים?

את בעיית המיקום של הטלוויזיה ניתן לפתור בעזרת ארונות קיר משולבי טלוויזיה. ארון הזזה עם טלוויזיה הוא פתרון אולטימטיבי המשלב פונקציונליות רבה עם נראות מעולה ומאפשר למקם את הטלוויזיה במקום יעיל, נוח ויפה.

ארון הזזה עם טלוויזיה הוא למעשה ארון הזזה שבדלתו משולבת טלוויזיה דקה. דלתות הארון נעות על גבי מסילות אלומיניום חלקות. בניגוד לשידת טלוויזיה שתופסת מקום רב בחלל ולא מאפשרת אחסון רב, ארון הזזה משולב טלוויזיה מאפשר ניצול של השטח מהרצפה ועד התקרה בצורה הרמונית ואסתטית. להגדלת תחושת ההרמוניה ניתן ליצור ארון הזזה שדלתותיו הסגורות נראות כקיר אחיד ורציף.

 

במה זה מיוחד?

טלוויזיה היא כבר מזמן לא רק טלוויזיה והיא כוללת ערכת מולטימדיה שלמה של ממירים וכבלים שונים. בארון טלוויזיה רגיל כל הממירים והכבלים משתלשלים באי סדר מופגן ויוצרים בלגן בעיניים. ארון הזזה משולב טלוויזיה מאפשר לכם להיפטר מהבלגן הזה.

הטלוויזיה נמצאת על דלת הארון והחוטים והממירים נמצאים בתוך הארון הרחק מעיניכם ומעיני האורחים. כך מתקבל חדר נוח ונעים יותר לעיניים. בנוסף, האבק שבדרך כלל מצטבר בין הכבלים והממירים לא קיים כיוון שהכל מוגן על ידי דלתות הארון.

ארון הזזה עם מראה
שילוב טלוויזיה בתוך ארון הזזה פתרון מושלם לחדר שינה

איך מתקינים ארון הזזה עם טלוויזיה?

אמנם התקנת ארון שכזה איננה מסובכת, אך היא בהחלט דורשת היערכות מיוחדת. מדובר בטלוויזיה, לכן יש צורך בנקודת חשמל בקרבת דלת הארון. במידה ואתם צרכנים של אחת מרשתות הכבלים וודאי תרצו גם נקודה לחיבור הממיר בקרבת הארון. מלבד נקודת החשמל אין צורך בהתקנות נוספות כיוון שהטלוויזיה למעשה מגיעה מותקנת בתוך הארון.

 

להגברת הבטיחות

ארון הזזה משולב טלוויזיה עשוי להגביר את הבטיחות שלכם. אחד החששות שקיימים תמיד הוא נפילה של הטלוויזיה. כך לדוגמה, כאשר היא ממוקמת על מעמד המצוי על שידה כל פגיעה קטנה עלולה לערער את שיווי משקלה ולגרום לנפילה.

לעומת זאת, כאשר הטלוויזיה מהווה חלק אינטגרלי מהארון נמנעת סכנת הנפילה. בנוסף, חוטי חשמל וכבלים שונים עלולים להיות מסוכנים לילדים, אך בארון הזזה עם טלוויזיה הכבלים השונים נמצאים בתוך הארון הרחק מהישג ידם של ילדים.

 

להגברת הסדר

יתרון משמעותי נוסף של ארון הזזה עם טלוויזיה הוא תוספת רבה לשטח האחסון בבית. בבתים רבים חסרים שטחי אחסון בחללים המרכזיים. בחדרי השינה אמנם קיימים ארונות בהם הבגדים והצעצועים מאוחסנים היטב. יחד עם זאת, החללים המרכזיים, קרי הסלון והמסדרונות חסרים מקומות אחסון יעילים.

כאשר הטלוויזיה מונחת על שידה היא תופסת מקום רב ולא מאפשרת לאחסן חפצים שונים. שימוש בארון הזזה גדול המתוכנן באופן נכון יאפשר לכם למצוא מקום לכל החפצים שמסתובבים לכם בחללים המרכזיים של הבית. מגירות ומדפים רחבים, פתרונות תלייה והתאמות אחסון יאפשרו לארון שלכם להפוך לכלי רב תכליתי שישמש אתכם בנאמנות לצפייה בטלוויזיה ולאחסון וסידור הבית.

Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *